قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی .

قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی

اتفاق وحشتناک برای دختر زیبا بعد از کاشت مژه


اتفاق وحشتناک برای دختر زیبا بعد از کاشت مژه
 

دختر زیبا و جوان که برای جذاب تر شدن دست به کاشت مژه زده بود با بلایی وحشتناک روبرو شد ! به گزارش ایران ناز این دختر زیبا با انتشار عکسهایی از چهره اش در زمان کاشت مژه مصنوعی و بعد از ریمو کردن مژه های خود , پشیمانی خودش را از اینکار اعلام کرد.ختر جوانی که بخاطر گذاشتن مژه مصنوعی تمام مژه هایش کنده شد از این عملش به شدت پشیمان است

 

اکستنشن مژه یا کاشت مژه مصنوعی یکی از راه های زنان برای افزایش زیبایی صورت به شمار می رود. همین موضوع امروزه موجب مراجعه زیاد زنان به سالن های زیبایی شده است که البته کاشت و برداشت آن هزینه های زیادی را روی دست آنها می گذارد.

 

به همین خاطر برخی از آنها گاهی برای فرار از پرداخت این هزینه های گزاف دچار اشتباهاتی می شوند که بسیار پشیمان کننده است. مانند یک دختر جوان مالزیایی.

 

به تازگی یک دختر جوان مالزیایی که پس از کاشت مژه مصنوعی در حالی که قصد برداشتن آن را داشت بطور کامل موجب از بین رفتن مژه های طبیعی خود شد. این دختر که پس از کاشت مژه دچار درد شدید چشم شده بود هنگام برداشت مژه های مصنوعی، مژه های طبیعی خود را نیز از دست داد. او با انتشار عکس خود در صفحه فیسبوکش نوشت : ” ما نمی توانیم در خلقت خدا دستکاری کنیم، مانند مژگان طبیعی خودمان.”

 

این دختر که هویتش مشخص نشده است در این پست فیسبوکی عکس هایی را از خود که او را پیش و بعد از کاشت مژه نشان می داد منتشر کرد. او در کپشن این پشت نوشت : ” سوگند می خورم دیگر هرگز کاشت مژه انجام ندهم. نزدیک بود بینایی خودم را از دست بدهم. “

 

 

 

قبل و بعد از کاشت مژه مصنوعی

 

این دختر پس از ساعت ها درد توانست از شر این مژه های مصنوعی خلاص شود. چسبی که برای چسباندن مژه مصنوعی او بکار رفته بود موجب حساسیت چشم او و در نتیجه درد شدید شده بود. بنا به ادعای این دختر، او پیشتر نیز کاشت مژه مصنوعی انجام داده بود اما هرگز به چنین مشکلی دچار نشده بود.

 

انتشار تصاویر این دختر در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود. برخی کاربران نوع تکنیک کاشت مژه و ریختن چسب روی پوست پلک را علت درد شدید چشم این دختر دانستند. این دختر حالا باید با درد چشم و همچنین نداشتن مژه طبیعی کنار بیاید


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۳:۲۵ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

شخصیت شناسی بی نظیر از روی پروفایل افراد


شخصیت شناسی بی نظیر از روی پروفایل افراد
 

به نظر شما چقدر انتخاب عکس پروفایل در تشخیص شخصیت ها مهم است؟ و چقدر این امکان وجود دارد که از روی عکس پروفایل مان دیگران به شخصیت ما پی ببریم. در جهانی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش مهمی را در ارتباطات انسانی ایفا می کند و مردم به انتخاب عکس پروفایل خود در شبکه های مختلف از جمله فیسبوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و سایت های دیگر اهمیت زیادی می دهند.با ایران ناز همراه باشید با یک شخصیت شناسی عالی..

 

اغلب مردم از عکس پروفایل برای انتقال پیام های خود استفاده می کنند. نوع عکس پروفایلی که انتخاب می کنیم با توجه به شرایطی که در آن به سر می بریم، معانی مختلفی می تواند داشته باشد. با استفاده از عکس پروفایل می توانیم علایق و شخصیت خود را به شیوه خاص به آشنایان، دوستان و افراد فامیل معرفی کنیم، کاری که شاید با کلمات نتوان انجام داد.

 

امروزه تعامل بین انسان ها عمدتا در ارتباطات غیرکلامی گنجانده شده، هنگامی که با تلفن همراه یا کامپیوتر با دیگران ارتباط برقرار می کنیم نمی توانیم از تن صدا، حرکات و زبان بدن، تماس چشمی یا حتی کم و زیاد کردن فاصله فیزیکی برای رساندن پیام استفاده کنیم، اینجاست که اهمیت عکس پروفایل به خوبی مشهود است.تصاویری که به عنوان عکس پروفایل انتخاب می کنیم نشان می دهد چگونه خود را می بینیم و چگونه می خواهیم دیگران ما را ببینند.

 

شخصیت شناسی افراد با توجه به نوع عکس پروفایل آن ها، در روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است. مطالعات انجام شده نشان می دهد ویژگی های شخصیتی خاصی که هر فرد دارد، از علل اصلی انتخاب تصاویر پروفایل می باشد. به طوری که هر تیپ شخصیتی نوع خاصی از عکس پروفایل را ترجیح می دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۲:۰۰ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

هرگز این مواد غذایی رو بعد از ورزش مصرف نکنید


هرگز این مواد غذایی رو بعد از ورزش مصرف نکنید
 

با ایران ناز همراه باشید…بعد از ورزش و اتمام تمرینات ورزشی چه بخوریم و چه نخوریم؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا به سراغ مواد غذایی مفید بعد از تمرینات ورزشی برویم تا به طور کامل تکلیف تغذیه بعد از ورزش مشخص شود.بعد از تمام شدن ورزش زمان سوخت گیری است؛ اما نه آن سوخت گیری که شما فکرش را می کنید! که در یخچال را باز کنید و به بهانه اینکه ورزش کرده اید هرچه هست متعلق به شما باشد

 

مایعات

باز هم مایعات بنوشید؛ اما در اینجا مایعاتی که دارای کربوهیدرات های ساده هم باشند. مثل آب پرتقال و آب میوه های دیگر؛ یعنی مایعاتی که علاوه بر آب حاوی کربوهیدرات ها و الکترولیت هایی مانند سدیم و پتاسیم هم باشند.

 

کربوهیدرات

شما با ورزش کردن مقدار زیادی کربوهیدرات سوزانده اید؛ یعنی همان سوخت اصلی عضلات؛ اما توجه داشته باشید 20 تا 60 دقیقه بعد از ورزش بهترین و مهم ترین زمان برای سوخت گیری کربوهیدراتی است. در این زمان عضلات با سرعت زیادی کربوهیدرات های خورده شده را جذب می کنند و عضله سازی انجام می شود.

 

پروتئین

خوردن غذاهای پروتئینی به ترمیم بهتر عضلات و عضله سازی کمک خواهد کرد؛ اما از آنجایی که مهم ترین نقش در عضله سازی بعد از ورزش را کربوهیدرات ها دارند، بهتر است برای این منظور از غذاهایی استفاده کنید که حاوی هم پروتئین و هم کربوهیدرات اند. مانند نان و غلات کامل، سیب زمینی پخته، ساندویچ کره بادام زمینی و غیره.

 

بعد از ورزش چه مواد غذایی را نباید خورد:

1- غذاهای فراوری شده نمک دار:

بعد از تمرین به دلیل تعریق بالا علاوه بر آب میزان پتاسیم بدن هم کاهش میابد که برای جبران آن نباید به سراغ خوراکی های نمک دار رفت و مصرف خرودنی های طبیعی حاوی پتاسیم همچون موز بهترین گزینه برای تامین پتاسیم بعد از ورزش است.

 

2- شیرینی ها و شکلات:

همانطور که قبلا هم گفته شد کربوهیدرات یکی از ملزومات تغذیه ای بعد از انجام حرکات و تمرینات ورزشی است اما برای تامین آن نباید به سراغ شیرینی ها رفت که نتیجه ای جز چاقی ندارند.

 

3-سبزیجات خام :

همه از اهمیت مصرف این گروه بسیار مفید غذایی آگاه هستید اما به توصیه پزشکان متخصص تغذیه بعد از انجام حرکات ورزشی نباید از سبزیجات خام استفاده کرد.

 

4- فست فودها:

مثل همیشه هر جا سخن از نخوردنی ها در میان باشد نام فست فودها آنجا حتما به چشم می خورد. فست فودها به دلیل داشتن چربی بالا علاوه بر ایجاد خطرات بیماری ها و انواع سکته ها ، موجب به هم خوردن تناسب بدن می شوند.

 

5- نوشیدنی های انرژی زا

این دسته از نوشیدنی ها در حین ورزش می توانند یک تامین کننده خوب انرژی باشند اما بعد از اتمام تمرین و ورزش دیگر جزو ممنوعات محسوب می شوند.

 

6- پنیر:

این عضو خانواده لبنیات به دلیل داشتن چربی زیاد ، بعد از ورزش نباید مصرف شود. اگر قصد تامین کلسیم و ویتامین دی مورد نیاز بدن خود را دارید بهترین گزینه مصرف شیر کم چرب و یا پنیر موزارلا است.

 

7- تخم مرغ:

تخم مرغ سرشار از پروتئین و کولین است. شما باید پس از تمرینات ورزشی قلب خود را سالم و قوی تر کنید، به همین دلیل باید به دنبال منابع غذایی مقوی باشید. اما یادتان باشد که تخم مرغ نیمرو روغن و کره زیادی را به خود جذب می کند

 

که جزو چربی های اشباع شده است. به جای سرخ کردن تخم مرغ، آن را بجوشانید یا حتی آن را خام به اسموتی خود بیافزایید. البته باید بگوییم که مصرف تخم مرغ اب پز بعد از ورزش مانعی ندارد. و میتوانید بعد از ورزش خود تخم مرغ اب پز میل کنید

 

8- شیرکاکائو (شیر شکلاتی )

شیر شکلاتی به جز کالری و چربی بالا چیز دیگری برای بدن نخواهد داشت به خصوص بعد از ورزش که بدن آماده ی جذب هر نوع ماده غذایی است.

 

9- نوشابه:

همه ی شما می دانید که نوشابه ها چقدر برای بدن مضر هستند پس نیازی به مطرح کردن مضرات نوشابه نیست. بهترین مایع برای هیدراته شدن بدن آب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۱:۱۳ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

کی‌روش آبروی ایران را برد + عکس


محمد خسروی‌فر

اختصاصی | سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر با صحبت‌هایش خشم مردم ایران را برانگیخت.

ورزش 11 - تیم ملی ایران با سرمربیگری کارلوس‌ کی‌روش با سه گل مغلوب ژاپن شد تا نتواند به فینال جام ملت‌های آسیاصعود کند و حسرت ایرانی‌ها 47 ساله شود. پنجشنبه صبح کارلوس کی‌روش برای همیشه ایران را ترک کرد تا هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده بگیرد. وی در مصاحبه با فاکس اسپرت صحبت‌هایی انجام داد که خشم ایرانی‌ها را بر انگیخت.

 

کی‌روش عنوان کر د:

اگر فدراسیون فوتبال قطر نبود ما همین اردوی پیش از شروع مسابقات یا بازی دوستانه مقابل ونزوئلا را هم نداشتیم. همین چیزهاست که کار ما را سخت کرد. کاری کرد که همه عصبانی باشند. این کادر در ایران کار می‌کرد بدون اینکه حقوقش را دریافت کرده باشد. تمام هزینه‌های تیم ملی ایران در اردوی قطر توسط فدراسیون کشور قطر پرداخت شد و مسئولان تیم ملی و دولت ایران هیچ کمکی به تیم ملی کشورشان نکردند.

 

 


مصاحبه کی‌روش با فاکس اسپرت
 

این مصاحبه در حالی انجام شد که طی 8 سال حضور او در ایران تمام امکانات در اختیار او قرار گرفت و دستمزد بالایش همیشه  در محافل فوتبالی مورد بحث می‌شد
.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۹:۱۳ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

یک کیک ساده و خوشمزه و کم هزینه و سریع

 

 


 84پسندیدند
با این میزان مواد حدود 10 تکه کیک بدست میاد.

 


1 پیمانه آرد سفید قنادی
1 عدد تخم مرغ
1/2 قاشق مرباخوری بیکینگ پودر
1/3 پیمانه روغن مایع
1/2 پیمانه شکر
1/2 پیمانه آب پرتقال
1 پنس پودر وانیل
مراحل
40 دقیقه
شکر و تخم مرغ رو پنج دقیقه با همزن میزنیم تا یکدست و کرم رنگ و کش دار بشه
 
  
  
آب پرتقال و روغن رو به شکر و تخم مرغ اضافه میکنیم, هم میزنیم تا کف کنه و یکدست بشه, حدودا 1 دقیقه
 
  
  
آرد, وانیل و بیکینگ پودرمون رو با هم مخلوط و 2 بار الک کرده در دو مرحله به موادمون اضافه میکنیم و در یک جهت به آرومی هم میزنیم تا آرد به خورد بقیه موادمون بره و یکدست بشه.
 
  
  
قالبمون رو چرب میکنیم و مواد کیک رو میریزیم تو قالب و در فری که در دمای 170 درجه سانتی گراد و ده دقیقه قبل از گذاشتن کیک درون فر گرم شده, میگذاریم به مدت 40 دقیقه.
 
  
  
در مرحله آخر که موادتون رو ریختین تو قالب میتونین روی موادتون کنجد بپاشید.
 
  
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۸:۲۹ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

سوپ شلغم

مواد لازم
۳ نفر
۵ عدد شلغم کوچک
بلغور جو
۱عدد گوجه
۱عدد هویج
۱عدد سینه مرغ
۵۰ گرم جعفری و گشنیز خرد شده
۱عدد سیب زمینی
۱ قاشق چایی خوری نمک و زردچوبه
رشته سوپ بنا به دلخواه
مراحل
۲ ساعت
ابتدا هویج و شلغم و سیب زمینی و گوجه را به صورت نگینی خرد میکنیم و در قابلمه میریزیم سپس مواد را به همراه یک تکه سینه مرغ همراه با آب میگذاریم پخته شود

 
 
زمانی که مرغ پخته شد اگر دوست داشتید یک مقدار کم رشته سوپ داخل مواد بریزید توجه داشته باشید که رشته را حتما باید از یکدیگر جدا کرد و به صورت رشته رشته در سوپ قرار داد و هم بزنید چون داخل سوپ به هم میچسبد
 
  
  
سپس صبر کنید تا سوپ حسابی لعاب بیندازد و به قول معروف مواد به هم دست بدهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۷:۵۲ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

خورشت کرفس

مواد لازم
۴ نفر
۳۰۰ گرم کرفس سرخ شده مخلوط با نعناع جعفری
۲۵۰ گرم ماهیچه گوساله خرد شده
۱۰۰ گرم سبزی قورمه سرخ شده
۱٫۲ ق‌غ رب گوجه (دلخواه)
۴ ق‌غ پیاز داغ
گرد لیمو نصف ق‌غ نمک ، فلفل ، ادویه خورشتی
مراحل
۴ ساعت
گوشت رو به همراه پیاز تفت بدید وقتی رنگ گوشت قهوه‌ای شد فلفل و ادویه خورشتی و رب رو هم اضافه کنید و تفت بدید
 
  
  
کرفس سرخ شده مخلوط با نعناع جعفری و سبزی قورمه رو هم اضافه کنید 
چند تکه یخ بندازید و هم بزنید یخ ها که آب شد چهار لیوان آب روی مواد بریزید و اجازه بدید تا دو ساعت بپزه
 
  
  
بعد از دو ساعت نمک و پودر لیمو رو اضافه کنید و مجددا دو ساعت زمان پخت با شعله ملایم بدید 
اینم روش بهینه سازی خورشت کرفس 😁


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۷:۱۲ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

شله زرد

مواد لازم
۵ نفر
۱ پیمانه برنج ترجیحاً برنج نیمه
۶ پیمانه آب
۲ پیمانه شکر (من ۱و ۱/۴ پیمانه شکر میریزم که سالم تر باشه)
۱ پیمانه گلاب
۵۰ گرم کره
۵ ق غ زعفران دم کرده
۱ پنس نمک
مراحل
۴۰ دقیقه
برنج شسته رو داخل قابلمه بریزید با ۶ پیمانه آب و یک پنس نمک. جوش که آمد بزاریم خوب بجوشه تا برنج کامل وا بره.
 
  
  
برنج که وا رفت قبل اینکه خیلی آبش کم بشه ، شکر رو اضافه میکنیم.
 
  
  
بعد کره را اضافه میکنیم و هم می‌زنیم.
 
  
  
وقتی خوب قل زد و برنج وا رفت و آب غلیظ شد ، زعفران را اضافه میکنیم.
 
  
  
۵ دقیقه از اضافه کردن زعفران که گذشت ، گلاب رو اضافه میکنیم.
 
  
  
بعد زیر گاز رو کم میکنیم در حالی که قل ریز بزنه ، درب قابلمه رو میزاریم ۱۰ دقیقه بمونه و قل ریز بزنه.
 
  
  
درب قابلمه رو برمی‌داریم اگر غلظت به اندازه دلخواه رسیده بود ، سرو میکنیم. اگر هنوز شل بود می‌گذاریم چند دقیقه دیگه قل بزنه ‌.
 
  
  
نوش جان
 
  
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۶:۳۱ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

کاسترد و ژله

مواد لازم
4 نفر
3 ق غ سرخالی شکر
2 ق غ سرپر پودر کاسترد
2 لیوان شیر
1/2 بسته پودر ژله توت فرنگی
1/2 بستنی لیوانی وانیلی
مراحل
2 ساعت
شیر را روی حرارت ملایم قرار می دهیم. پودر کاسترد و شکر را به آن اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا به غلظت فرنی برسد.
 
  
  
بعد از آماده شدن کاسترد آن را در ظرف مورد نظر می ریزیم و به مدت 45 دقیقه در یخچال قرار می دهیم.
 
  
  
نکته! مدت زمان قرار دادن کاسترد نسبی است.در واقع باید لایه محکمی روی آن ایجاد شود تا ژله و کاسترد با هم مخلوط نشوند.
 
  
  
نصف ژله ی توت فرنگی را با نصف لیوان آب جوش مخلوط می کنیم تا ژله ها خوب حل بشوند. (برای بهتر شدن آن را روی بخار کتری قراردهید)
 
  
  
نصف بستنی لیوانی (به جای آب سرد) را به ژله ها اضافه کنید و هم بزنید تا بستنی ها کامل حل بشوند. سپس بگذارید تا کمی سرد شود.
 
  
  
سپس ژله ها را روی کاسترد بریزید و به مدت 45 دقیقه در یخچال قرار دهید.
 
  
  
حالا با استفاده از توت فرنگی، کاکائو، اسمارتیس و چیپس شکلاتی و البته سلیقه عالی خودتون دسر را تزئین کنید.
 
  
  
نوش جان💞

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۵:۱۳ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)

خوراک قارچ و سیب زمینی خاطره پز 😋

مواد لازم
۴ نفر
۱۰ عدد قارچ
۲ عدد سیب زمینیبزرگ
۱ عدد پیاز
نمک و ادویه و رب
مراحل
۳۰ دقیقه
سیب زمینی هارو جدا سرخ میکنیم.
 
  
  
پیاز و تفت میدهیم و روغن بعد قارچ هارو هم سرخ میکنیم و بعد ادویه و نمک و رب میزنیم کمی آب میریزیم ک قارچ ها مغز پخت شه‌‌..
 
  
  
نوش جان😍

 
  
 

نظرات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۳:۴۵ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)