قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی .

قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی

راهنمای ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان پزشکی و دندانپزشکی خارج از کشور

علی زمانی ۲ ساعت پیش
دانستنی ها
 دانشگاهی
 
 
بدون نظر
http://rzto.ir/17dn
دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های خارج از کشور اگر قصد دارند پس از دانش آموختگی، در ایران در عرصه پزشکی مشغول به کار شوند، می بایست در دانشگاه های ارزشیابی شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحصیل کرده و در آزمون جامع و مصاحبه در داخل کشور شرکت کنند. برای بسیاری از متقاضیان تحصیل پزشکی در خارج از کشور این سوال مطرح می شود که مدارک آن ها پس از تحصیل چطوری ارزیابی می شود و چه فرآیندی دارد. ما قبلا  ۲۰۰ دانشگاه آسیایی، اروپایی و آمریکایی برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی را معرفی کردیم که میتوانید در سرویس دانشگاهی روزیاتو به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

اما اگر میخواهید بدانید که روش های ارزشیابی مدارک علمی شما در حوزه بهداشت و  درمان چگونه است، راهنمای زیر را به دقت مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید، کامنت کنید تا بررسی شود.

حتما بخوانید:  راهنمای تحصیلی مجانی پزشکی در دانشگاه های آلمان

دانشگاه سنت جورج انگلستان یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی پزشکی در اروپا است
با افزایش تقاضا برای تحصیل یا تکمیل تحصیلات در گروه علوم پزشکی در خارج از کشور ،‌هر ساله تعداد زیادی از هموطنان ما جهت تحصیل رهسپار خارج از کشور میگردند. در این راستا مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت با بررسی سطح علمی و آموزشی دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور ، لیست دانشگاه های دارایی اعتبار جهت تحصیل را هر ساله اعلام مینماید تا متقاضیان با انتخاب صحیح محل تحصیل ، در بازگشت به کشور جهت ارزشیابی مدرک تحصیل خود با مشکل مواجه نگردند. قابل ذکر است لیست دانشگاه های معتبر با بررسی های مستمر که در این خصوص به عمل میآید قابل تغییر است. لذا تغییرات بعمل آمده بصورت اصلاحیه یا مکمل این مجموعه منتشر میگردد که در بخش دانشگاهی روزیاتو مشاهده فرمایید.

اطلاعات ارزشیابی تحصیلی رشته های پزشکی را از معاونت آموزشی وزارت بهداشت بدست آورید: http://dme.behdasht.gov.ir
نکات مهم برای ارزشیابی مدارک دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی خارج از کشور

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۸:۳۱ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)