قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی .

قیمت خرید فروش مربا ترشی سبزی خانگی

تیری که از اسلحه مسیح علینژاد به سوی خودش شلیک شد! +فیلم

مسیح علینژاد که خود را مدافع آزادی و حقوق زنان در ایران می‌داند در کنفرانسی با حضور خبرنگاران نتوانست از پس سؤال ساده و در عین حال منطقی یک دانشجو بربیاید.
  به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسیح علینژاد که مدتهاست در قالب یک خبرنگار و دایه دلسوزتر از مادر سعی در فریب دختران وطن دارد و برخی از آنها را با شعار «اسلحه من سلاح من» در جهت رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته است، این بار خودش با همین سلاح به دام افتاد.

به تازگی فیلمی ضبط شده از مسیح عیلنژاد مشغول سخنرانی در یک کنفرانس، سیاست یک بام و دوهوای او را به وضوح برملا ساخت. این ویدئو به چالش کشیده شدن این شبه خبرنگار ضدانقلاب توسط دانشجوی جوان ایرانی ساکن آمریکا را نشان می‌دهد که از ابهامات بسیاری درباره علینژاد پرده برمی‌دارد.


بیشتر بخوانید:زوایای پنهان توطئه جنجالی مسیح علینژاد برای یک مداح +فیلم


کنفرانسی که از آن صحبت می‌کنیم در شهر سکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد و علینژاد می‌خواست به عنوان یک سخنران در یکی از سالن‌های دانشگاه «Sac State» از زندگی و کتابی که به تازگی نوشته است، بگوید. او طبق معمول مشغول سیاه‌نمایی از ایران بود که به یکباره غافلگیر شد. در ادامه دستپاچگی علینژاد مقابل  پرسش‌های این دانشجو را مشاهده می‌کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۵۰ توسط:زهرا علی خوش موضوع: نظرات (0)