قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي .

قيمت خريد فروش مربا ترشي سبزي خانگي

خورش فسنجان

خورش فسنجان يكي از محبوب ترين خورش هاي ايراني است كه با گردو و رب انار تهيه مي شود. خورش فسنجان در طيف هاي مختلف شيرين و ترش و با گوشت قرمز و گوشت مرغ تهيه مي شود. در ادامه با طرز تهيه خورش فسنجان آشنا خواهيد شد.
مواد لازم:
گوشت چرخ كرده
يا
مرغ
مغز گردوي چرخ كرده
پياز رنده و سرخ شده
رب انار
شكر
نمك
350 گرم + يك پياز متوسط
-
يك عدد - يك و نيم كيلو
سه پيمانه
دو عدد متوسط
دو سوم پيمانه
در صورت تمايل
كمي

طرز تهيه:
گام اول: پياز را ابتدا رنده و سپس سرخ كنيد. گردوي چرخ شده را به آن بيافزاييد و كمي تفت دهيد. آب را ب همراه نمك و فلفل اضافه كنيد و بگذاريد بپزد. توجه داشته باشيد كه درب ظرف بايد نيمه بسته و خورش بايد با حرارت ملايم و آهسته پخته شود. 
گام دوم: گوشت چرخ كرده را به همراه پياز رنده شده و كمي نمك خوب ورز دهيد و از آن كوفته ريزه تهيه نماييد. توجه داشته باشيد كه در صورت استفاده از مرغ، بايد آن را به قطعات ۱۰ تايي تقسيم كنيد و در كمي روغن تفت دهيد. ضمنا در اين حالت، مرغ بايد در اواسط طبخ اضافه گردد. 
گام سوم: حرارت زير خورش بايد كم باشد تا خورش فسنجان كاملا به روغن بيافتد. 
گام چهارم: پس از به روغن افتادن خورش فسنجان، رب انار را اضافه كنيد و بگذاريد ده دقيقه ديگر بپزد. در صورت تمايل كمي شكر به خورش فسنجان اضافه نماييد. 
اميدوارم تجربه لذت بخشي را از تهيه خورش فسنجان داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۷:۵۸ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

خورش كرفس

خورش كرفس يكي از محبوب ترين و رايج ترين خورش هاي ايراني است كه در بسياري از خانه هاي ايراني استفاده مي شود. خورش كرفس تقريبا در تمامي فصول مصرف مي شود و هواداران زيادي دارد. در ادامه با طرز تهيه خورش كرفس آشنا خواهيد شد.
مواد لازم:
گوشت ماهيچه
كرفس
پياز سرخ شده
نعنا و جعفري
آبليمو
زعفران
روغن
نمك و فلفل
يك كيلو
دو شاخه
سه عدد
يك كيلو
به ميزان لازم
يك قاشق چاي خوري
يك پيمانه
به ميزان لازم

طرز تهيه:
گام اول: ابتدا پياز را خرد كرده و تفت دهيد. 
گام دوم: گوشت را به قطعات ۳ در ۳ خرده كنيد و در پياز تفت دهيد تا آب آن چيده شود. 
گام سوم: شاخه هاي ترد و سفيد كرفس را كه قبلا خرد و سرخ شده (به اندازه دو بند انگشت) به همراه نعنا و جعفري به مواد بالا بيافزاييد و بگذاريد تا خورش به روغن بيافتد. 
گام چهارم: در نهايت آبليمو و زعفران به خورش اضافه كنيد. خورش كرفس را در ظرفي زيبا به همراه چلو سرو نماييد. 
اميدوارم تجربه لذت بخشي را از تهيه خورش كرفس داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۳:۱۵ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

ميرزا قاسمي

ميرزا قاسمي يكي از غذاهاي گيلاني است كه از بادمجان كبابي تهيه مي شود. ميرزا قاسمي يكي از محبوب ترين غذاها بين تمامي مناطق جغرافيايي ايران است. در ادامه طرز تهيه ميرزاقاسمي را خواهيد ديد.
مواد لازم:
بادمجان متوسط
سير
روغن
تخم مرغ
گوجه فرنگي
رب گوجه
۱۰ عدد
۲ بوته
۲۰۰ گرم
۳-۵ عدد
۲ عدد
يك قاشق سوپ خوري

طرز تهيه:
گام اول: بادمجانها را روي آتش يا درون فر، كبابي كنيد تا كاملا برشته شود. بعد پوست آنها را بگيريد و سر آنها را نيز جدا كنيد. گوشت بادمجان ها را خارج كنيد و سپس بادمجان ها را ساطوري نماييد. 
گام دوم: گوجه فرنگي ها را در آب جوش بياندازيد و پس از كندن پوست، آنها را بصورت ريز خرد كنيد. 
گام سوم: گوجه خرد شده و سير كوبيده را در روغن سرخ نماييد 
گام چهارم: بادمجان هاي ساطوري شده را سرخ كنيد. سپس گوجه و سير را به آن بيافزاييد و دوباره سرخ كنيد تا آب آن تبخير شود و روغن بيافتد. 
گام پنجم: كمي نمك و فلفل به غذا اضافه كنيد و تخم مرغ ها را با فاصله درون تابه بريزيد تا بسته شود. 
گام ششم: ميرزا قاسمي آماده است. آن را در ديس سرو كنيد و اطراف آن را با سير خام و گوجه فرنگي تزيين نماييد. 
اميدوارم از تجربه تهيه ميرزا قاسمي لذت برده باشيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۳۵ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

حجت الاسلام علوي خبر داد: گروه تروريستي هفت‌نفره داعش دستگير شد

وزير اطلاعات گفت: شب نوزدهم بهمن يك گروه هفت نفره مرتبط با داعش را دستگير كرديم.
گروه تروريستي ۷ نفره داعش دستگير شدبه گزارش حوزه امنيتي دفاعي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سيد محمود علوي در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاورد‌هاي دفاعي در مصلاي امام خميني در جمع خبرنگاران گفت: ما تاكنون با اشراف و هوشياري كامل و با رصد فراگير، حركت دشمنان را مدنظر داشتيم و همانطور كه ديديد در اين ايام، اتفاق خاصي نيفتاد.

وي افزود: البته اين به معني اين نيست كه دشمن برنامه‌اي نداشت ما با هوشياري و اشراف فراگير، اقدامات ضد امنيتي دشمنان را يكي پس از ديگري شناسايي كرديم و شب ۱۹ بهمن گروهي ۷ نفره مرتبط با داعش كه برنامه‌هايي داشتند شناسايي و دستگير شدند.
علوي اضافه كرد: تيم‌هاي متعدد ديگري هم بازداشت شدند و تاكنون موفقيتي نداشتند اميدوارم تا پايان دهه فجر، پس از آن و تا پايان سال و سال‌هاي آينده با مجاهدت سربازان گمنام امام عصر (عج) و همدلي و هم افزايي نيرو‌هاي ذيربط حوزه امنيت كشور از ديگر نهاد‌ها بتوانيم امنيت و آرامش را براي مردم به ارمغان بياوريم تا آنان بتوانند به بركت انقلاب از آرامش برخوردار باشند.

وزير اطلاعات همچنين با پيش بيني حضور فراگير مردم در راهپيمايي فردا گفت: از مردم تشكر مي‌كنم، چون مي‌دانم كه آنان چه خواهند كرد؛ مردم همواره فوق تصور ما و دشمنان انقلاب سبب شگفتي همگان، سربلندي دوستان انقلاب و سرخوردگي، سرافكندگي و نااميدي دشمنان انقلاب شدند.

حجت الاسلام علوي همچنين درباره بازديد از دستاورد‌هاي صنايع دفاعي، پيشرفت‌ها در اين عرصه را رو به جلو و داراي رشد، پويايي و توسعه در عرصه نوپردازي و نوآوري برشمرد.

وي گفت: پيشرفت‌ها به نحوي است كه تحريم‌ها در اين زمينه در حد بسيار بالايي بي اثر شده و در بخش‌هاي مختلف اعم از جنگ افزار‌هاي زميني، هوايي، دريايي و زيردريايي دستاورد‌هاي بسيار ارزشمندي كسب شده كه سبب غرور و اعتماد ملي و استقلال كشورمان از وابستگي به بيگانگان شده است.

علوي با ابراز اميدواري به توفيق روز افزون دانشمندان صنايع دفاعي و رشد روزافزون دستاورد‌هاي اين عرصه افزود: اين صنايع افزون بر برآوردن نياز‌هاي نظامي به سمت تأمين نياز‌هاي مدني نيز حركت مي‌كند به نحوي كه اكنون از موشك‌هايي كه در وزارت دفاع و ديگر نيرو‌هاي مسلح توليد شده است براي پرتاب ماهواره‌ها نيز استفاده مي‌شود كه نويد بخش فضاي ديگري در عرصه علمي كشور است.

انتهاي پيام/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۱:۳۷ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

تيري كه از اسلحه مسيح علينژاد به سوي خودش شليك شد! +فيلم

مسيح علينژاد كه خود را مدافع آزادي و حقوق زنان در ايران مي‌داند در كنفرانسي با حضور خبرنگاران نتوانست از پس سؤال ساده و در عين حال منطقي يك دانشجو بربيايد.
  به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان، مسيح علينژاد كه مدتهاست در قالب يك خبرنگار و دايه دلسوزتر از مادر سعي در فريب دختران وطن دارد و برخي از آنها را با شعار «اسلحه من سلاح من» در جهت رسيدن به اهداف شوم خود به كار گرفته است، اين بار خودش با همين سلاح به دام افتاد.

به تازگي فيلمي ضبط شده از مسيح عيلنژاد مشغول سخنراني در يك كنفرانس، سياست يك بام و دوهواي او را به وضوح برملا ساخت. اين ويدئو به چالش كشيده شدن اين شبه خبرنگار ضدانقلاب توسط دانشجوي جوان ايراني ساكن آمريكا را نشان مي‌دهد كه از ابهامات بسياري درباره علينژاد پرده برمي‌دارد.


بيشتر بخوانيد:زواياي پنهان توطئه جنجالي مسيح علينژاد براي يك مداح +فيلم


كنفرانسي كه از آن صحبت مي‌كنيم در شهر سكرامنتو در ايالت كاليفرنياي آمريكا برگزار شد و علينژاد مي‌خواست به عنوان يك سخنران در يكي از سالن‌هاي دانشگاه «Sac State» از زندگي و كتابي كه به تازگي نوشته است، بگويد. او طبق معمول مشغول سياه‌نمايي از ايران بود كه به يكباره غافلگير شد. در ادامه دستپاچگي علينژاد مقابل  پرسش‌هاي اين دانشجو را مشاهده مي‌كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۵۰ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

نرخ كدام ارزها كاهش يافت؟

نرخ تمامي ارزها از جمله دلار و يورو در بازار آزاد با كاهش قيمت همراه شد.
نرخ كدام ارزها كاهش يافت؟به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، نرخ تمامي ارز‌ها امروز (يكشنبه، ۲۱ بهمن ماه) در مسير كاهش قرار گرفت.

آخرين قيمت سكه و ارز را اينجا مشاهده كنيد.




نرخ كدام ارزها كاهش يافت؟
نرخ كدام ارزها كاهش يافت؟
نرخ كدام ارزها كاهش يافت؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۰:۰۳ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

۱۰ شهر زيباي جهان كه نبايد سفر به آن‌ها را از دست داد + تصاوير

اينديپندنت در مطلبي به معرفي ده شهر زيباي جهان پرداخت كه در سال ۲۰۱۹ نبايد سفر به آن‌ها را از دست داد.
به گزارش  گروه بين‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اينديپندنت در مطلبي نوشت: در اينجا به معرفي ۱۰ شهر زيباي جهان مي‌پردازيم كه نبايد سفر به آن‌ها را در سال جديد ميلادي از دست داد.

قاهره، پايتخت مصر

 

بعد از سال‌ها ناآرامي سياسي، مصر آماده بازگشت گردشگران است. ميزان گردشگران از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۷ در اين شهر به دو برابر افزايش يافت. اين كشور آفريقايي به خاطر تمدن كهن خود و داشتن بنا‌هاي معروف از جمله اهرام ثلاثه، مجسمه ابوالهول و معابد باستاني چند هزار ساله در جهان شهرت دارد.

ماترا، ايتاليا

 

اين شهر ايتاليا به دليل غار‌هاي زيبايش شهرت دارد. اين غار‌ها مربوط به دوران پارينه سنگي است و هر ساله گردشگران زيادي را راهي آن مي‌كند. در شهر ماترا مجموعه‌اي از خانه‌هاي غار مانند كه مجموعا به آن‌ها «ساسي دي ماترا» مي‌گويند، وجود دارد. اين خانه‌ها محل سكونت انسان‌هاي اوليه بودند و بيش از ۹ هزار سال قدمت دارند.

پرت، استراليا

 

پرت، بزرگترين شهر در استرالياي غربي و چهارمين شهر بزرگ اين كشور است. اين شهر داراي مراكز تجاري و گردشگري مهمي است.

كيتو، اكوادور

 

اين شهر در شمال اكوادور قرار دارد و به دليل ارتفاع زياد از سطح دريا به دومين پايتخت بلند دنيا شهرت دارد.

واشنگتن، آمريكا

 

واشنگتن اگرچه داراي جاذبه‌هاي باستاني و تاريخي كهن نيست، اما به دليل داشتن بنا‌هاي معروفي از جمله كاخ رياست جمهوري، ساختمان كنگره و بنا‌هاي يادبود مختلف گردشگر جذب مي‌كند.

وين، اتريش

 

وين، پايتخت اتريش به دليل موقعيت فوق العاده در ساحل رود دانوب داراي جذابيت بسياري است. وين را شهر رويايي در قلب اروپا مي‌دانند.

سنت لوئي، سنگال

 

اين شهر ساحلي در شمال سنگال و در محل ورود رودخانه سنگال به اقيانوس اطلس قرار دارد.

ليون، فرانسه

 

شهر ليون سومين شهر بزرگ فرانسه است و به دليل داشتن معماري تاريخي مقر سازمان جهاني يونسكو در آن قرار دارد.

چنگدو، چين

 

اين شهر در جنوب غربي كشور چين قرار دارد و به دليل قدمت تاريخي بنا‌هاي كهن بسياري را در خود جاي داده است.

بمبئي، هند

 

شهر بمبئي در غرب هند واقع شده است. اين شهر يكي از مراكز تجاري، فرهنگي و گردشگري هندوستان به شمار مي‌رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۹:۲۲ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

دستيابي به دانش فني جديد طراحي پالايشگاه ها در چهل سالگي انقلاب

توفيقي گفت: دستيابي به دانش فني طراحي پالايشگاه‌ها و واحد‌هاي سولفور زدايي از مهمترين دستاورد‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي در ۴ دهه گذشته است.
جعفر توفيقي رئيس پژوهشگاه صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و كشاورزي گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: در آستانه چهل سالگي انقلاب، كشور  از نظر علمي و فني پيشرفت‌هاي بسيار چشمگيري كرده است كه به هيچ وجه قابل مقايسه با شرايط پيش از انقلاب نيست.

توفيقي  افزود: از نظر توانمندي‌هاي علمي و تكنولوژي، پژوهشگاه صنعت نفتيكي از مراكز علمي در كشور است كه بطور مستقيم خدمات فناورانه را به صنعت نفت، گاز و پتروشيمي ارائه مي كند و در همه زنجيره هاي صنعت نفت و گاز، مشغول  به فعاليت است.

به گفته وي، دامنه فعاليت پژوهشگاه از اكتشاف هاي صورت گرفته تا ازدياد برداشت، توليد، حفاري، مسائل مربوط به پالايش، شيرين سازي، توليد بنزين، كاتاليز، انرژي، محيط زيست و رفع آلودگي از خاك‌هاي آلوده به مواد نفتي، كاهش مصرف انرژي و مسائلي از اين قبيل است.


بيشتر بخوانيد: ظرفيت پالايشگاه بيدبلند خليج فارس ۲۰ درصد افزايش مي‌يابد


رئيس پژوهشگاه صنعت نفت ادامه داد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي پروژه‌هاي موفقي در حوزه كشف ذخاير جديد نفت و گاز صورت گرفته و پروژه بسيار بزرگي در خليج فارس و درياي عمان انجام شده است. همچنين قرارداد جديدي با شركت مديريت اكتشاف براي شناسايي هيدرات‌هاي گازي يعني منابع نامتعارف نفت و گاز امضا شده كه نشان از ذخائر غني  نفت و گاز در خشكي و درياست.

دستيابي پژوهشگاه صنعت نفت به نسل جديدي از آمين‌ها در شيرين سازي گاز
توفيقي تصريح كرد: در حوزه مسائل پايين دست و كاتاليز، پژوهشگاه صنعت نفت به دانش فني چندين كاتاليز و جذب دست پيداكرده است كه نقش بسيار راهبردي در خلق  ارزش افزوده  براي كشور دارد.

وي افزود: در حوزه شيرين سازي گاز، پژوهشگاه صنعت نفت به نسل جديدي از آمين‌ها دست پيداكرده است كه مي تواند شيرين سازي گاز  را با سازگاري مناسب با محيط زيست با قيمت ارزان‌تر و سريعتري انجام دهد.

رفع آلودگي خاك‌هاي آلوده به مواد نفتي با استفاده از تكنولوژي‌هاي بومي
رئيس پژوهشگاه صنعت نفت در ادامه به انجام پروژه هاي رفع آلودگي از آب‌هاي زير زميني بر اثر فعاليت صنعت نفت اشاره كرد و گفت: خاك‌هاي آلوده به مواد نفتي را با استفاده از تكنولوژي‌هاي بومي سازي شده به فضاي سبز تبديل كرده ايم.

توفيقي اظهار كرد: پژوهشگاه صنعت نفت افزايه‌هاي جديد حفاري را توسعه داده است و در كنار كاهش هزينه هاي استخراج، سرعت حفاري را به طرز چشمگيري افزايش داده است.

دستيابي به دانش فني سولفور زدايي در پالايشگاه ها و كشتي ها/ساخت پالايشگاه تمام ايراني در سوريه
وي در خصوص كاهش گوگرد از سوخت كشتي‌ها بيان كرد:  در قطعنامه ۲۰۲۰ شوراي امنيت، ممنوعيت‌هايي براي تردد كشتي هاي استفاده كننده از سوخت  سولفور  ايجاد شده است كه در اين زمينه پروژه هايي براي شركت ملي نفتكش انجام داده ايم تا ميزان گوگرد موجود در سوخت كشتي‌ها كاهش يابد. همچنين در خصوص واحد‌هاي سولفور زدايي، در حال حاضر صاحب دانش فني هستيم و مي‌توانيم براي پالايشگاه‌هاي كشور واحد‌هاي سولفور زدايي طراحي كنيم.

رئيس پژوهشگاه صنعت نفت با تاكيد بر دستيابي به دانش فني طراحي پالايشگاه ها، بيان كرد: براي كشور سوريه يك پالايشگاه تمام و كمال طراحي كرده ايم  كه مورد تاييد قرار گرفته است. اسناد آن را تحويل داده ايم و به تازگي هم با منطقه آزاد قشم قراردادي را به امضا رسانده ايم.

كشف نفت و گاز فراوان در خليج فارس و درياي عمان
توفيقي  درباره بزرگترين دستاورد پيروزي انقلاب اسلامي در حوزه پژوهشگاه صنعت نفت گفت: يكي از دستاورد‌هاي بزرگ انقلاب در سال ۹۷ طرح مرواريد است كه  تمام نواحي رسوبي خليج فارس و درياي عمان  به وسعت ۱۸۰ هزار كيلومتر مربع شناسايي شده است، اين موضوع نشان مي دهد در حوزه خليج فارس و درياي عمان، منابع متعارف نفت و گاز فراواني  وجود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۸:۳۴ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)

با انتشار بيانيه‌اي اعلام شد؛ دعوت وزارت اقتصاد از مردم براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن

بيانيه وزارت اقتصاد به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و دعوت مردم به حضور در مراسم يوم الله ۲۲ بهمن منتشر شد.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت امور اقتصادي و دارايي، يوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور دلبستگي و پشتيباني مردم سرافراز ايران از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است؛ در آن روز‌هاي عزيز، ملت ايران با رهبري داهيانه حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و با تأسي از آموزه‌هاي اسلام ناب محمدي (ص) توانست، بر طاغوت زمان پيروز گشته و پرچم استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را در اين سرزمين به اهتزاز در آورد.


بيشتر بخوانيد: دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن


اكنون و با گذشت چهار دهه از آن فجر مبارك، شاهد افزايش توطئه دشمنان بويژه در حوزه‌هاي اقتصادي هستيم. اعمال تحريم‌هاي ظالمانه يكي از اين موارد است كه با هدف به زانو درآوردن ملت ايران تحميل گرديده است.

لكن به فضل الهي و با هوشياري آحاد ملت و حفظ وحدت و همدلي قواي كشور در پرتو رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري اين توطئه‌ها خنثي گشته و برگ زريني بر پيروزي‌هاي ملت ايران افزوده خواهد شد.

وزارت امور اقتصادي و دارايي بر خود فرض مي‌داند براي حفظ دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي درجهت تحقق اقتصاد مقاومتي گام برداشته و از اين رهگذر دين خود را به انقلاب و شهداي گرانقدر آن اداء نمايد.

حال كه در آستانه سالروز اين پيروزي غرورآفرين قرار داريم، خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادي و دارايي اعم از بانك ها، بيمه‌ها و سازمان‌هاي تابعه ضمن حضور پرشور در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن براي پاسداشت ارزش‌ها از همه آحاد ملت شريف ايران اسلامي نيز دعوت مي‌كند با شركت در اين رويداد بزرگ ملي با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد بيعت نمايند.

انتهاي پيام/

يوم الله ۲۲ بهمن، روز پشتيباني مردم سرافراز ايران از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۷:۲۲ توسط:زهرا علي خوش موضوع: نظرات (0)